Sider

søndag den 5. januar 2014

Stash og friske garner

Koks blev færdig før nytåret. Den er blød, varm og helt perfekt i pasformen. Men rodet ser den ud, selv efter vask og 'udspænding' - men det får man ud af mønsterstrik kombineret med langhåret garn.
Det gør ikke noget.. Jeg elsker farven og varmen..

 Fakta:
Opskrift: Something Silver, fra Veera
Garn: Lama Uld ½
Pinde: 4½

Og så er jeg i gang med at strikke fra garnskabet. Og til det formål er børnestrik jo ganske velegnet. Så en stribet kjole til Mille-pigen er netop faldet af pindene og da Mille-pigen har været forsømt længe, hvad angår strik fra Tanten, er der mere på vej..

Fakta:
Opskrift: Hjemme-beregnet 
Garn: Rasmillas Yndlingsgarn - 4 farver
Pind: 4½


Jeg pusler med flere (=mange) projekter i hovedet. Når jeg har fået hold på nogen af dem, skal der frisk garn i skabet.

4 kommentarer:

  1. Blød og lækker ser den ud :o) - og det er godt at få brugt fra lager. Det er også noget af det jeg prøver på (med svingende held ;o)

    SvarSlet
  2. Den ser dejlig ud ( jeg er ikke til Lama 1/2 - det stikker :)) men udseendet af garnet kan jeg li :)
    Dejlig striber

    SvarSlet
  3. Ja - mønsterstrik og langhåret garn... Den har jeg også lært...

    Men hold fast hvor er garnet det hele værd alligevel ;0)

    SvarSlet
  4. Den ser lækker ud så skidt med at mønsteret blev lidt rodet.
    Striberne bliver vist også fine, ser det ud til. Det er en god fornemmelse at nedbringe lageret.

    SvarSlet