Sider

lørdag den 9. august 2014

Grå er mange farver!

Jeg ved ikke hvad det er med mig og farven grå.. Men jeg stor-elsker grå.

Folk har en tendens til at reagere på grå som en kedelig farve - eller kalde den en ikke-farve. Men jeg holder nu på, at grå ikke blot er en udsøgt lækker farve, men at den tillige er mange farver.

Se bare her, hvor forskellige grå kan være - her blot 5 forskellige, af én type garn (Rasmillas Luksusgarn):


Ja, ik? Nogle grå er sortlige, nogle er blå-lige eller grøn-lige eller lilla-lige, og mange andre nuancer-lige. Og så er der lyset. Disse 5 grå kan blive til 10 grå - 5 i solskinsvejr og 5 i gråvejr (og så er der også skumring og morgengry og..).

Hvordan kan man nogensinde blive træt af grå?

5 kommentarer:

  1. Jeg bliver heller aldrig træt af grå, som der kommer mere og mere af i klædeskabet

    SvarSlet
  2. Jeg er også en af dem der elsker grå i alle mulige toner. Grå er fin, og det kan bruges til alt og du spørg mig

    SvarSlet
  3. Ja grå er ikke bare grå ;o) min favorit er skifer ..

    SvarSlet
  4. Hov - det var jo lige den lysegrå der pt er udsolgt - gråt er godt! (Lilla er bare bedre ;o)...

    SvarSlet
  5. Gråt er flot og rigtig anvendeligt , jeg køber også oftest garn i gråt :-)

    SvarSlet